Sunday 8 June 2014

förlåt och tack.

jag förstod att det inte skulle ske, jag blev inte arg eller sur. jag visste att det inte skulle ske.
varenda fiber i min kropp sa det och jag är glad för det. jag skulle aldrig vilja såra eller att den personen får veta om oss.

du förstår, det hände något för mig, i mig den här veckan. jag kände nånting och jag blev helt upprymd och glad. det fick mig även att inse att besvikelsen du kände över mig betydde inget, inget du sa den veckan betydde inget. 
du blev inte den första jag tänkte på när jag vaknade.

jag känner mig fri, jag är inte lika uppslukad av dig. jag kommer alltid bry mig om dig, skulle vilja säga älska dig men det är inte så, har nog aldrig varit så.
vi kan vara vänner men samtidigt så vet jag att vi inte kommer att vara det för du och jag har aldrig varit vänner.

förlåt och tack.

No comments:

Post a Comment