Friday 30 May 2014

bra för mig del 2.

eftersom jag är konstant rädd för vad jag känner och vad jag vill så tänkte jag fortsätta skriva ner saker och ting som måste bort från mig.

trots ord och slag så fann jag en trygghet i hemmet. jag kunde komma och gå, vara inne i rummet mitt utan att någon störde mig tills en morgon då den tryggheten försvann. då en av pappas vänner (inte pedofilen) kom in till mitt rum medans jag sov. jag vaknade till när han smet ut från rummet men skadan var redan skedd. återigen skapade mina tonårsbröst hunger hos en annan.

jag var 14, jag hängde mycket på funplanet och kallade mig för lill_flikkan.
en onsdagskväll träffade jag en kille därifrån. vi pratade, hade trevligt. 
vi kysstes och han började klämma på mig. jag var fortfarande oskuld, jag sa nej. han drog, ignorerade mig och allt jag tänkte "han sa att jag var vacker, borde inte ha sagt nej". vem hade anat då att ca 9 månader senare skulle jag ligga på gräsmattan och bli slickad av en kille jag inte kände.

han kallade sig för mangs, var en av mina vänners vän. vi tre hängde, jag och jennifer bråkade, hon drog och lämnade mig kvar med honom. när vi kom hem till mig så gick vi in till mitt rum, han frågade efter det ena och de andra och jag tänkte om jag säger nej så lämnar han mig.
två timmar senare med en nöjd mangs och en spermafylld tjej väntar på bussen.
dagen efter började jag skada mig själv.

det var det bästa som hade hänt mig. att känna hur kniven skar upp min hud, det dövade allt jag kände inom mig. än idag skadar jag mig men inte på samma sätt.
jag har mina naglar av en anledning så att säga. lämnar inga ärr men svider så in i helvete att jag glömmer bort hur ont det gör inom mig.

och vi avslutar det hela med något lätt.
jag älskar att åka buss. 

No comments:

Post a Comment