Sunday 20 April 2014

idag

jag är så jävla trött på att bli lämnad ensam, på att alltid förlora någon bara för att jag är jag. 
på att konstant vara rädd för hur jag känner, på att aldrig tillåta mig att förtjäna saker, på att hata mig själv. 

jag är trött på att vara naiv, trött på vara ledsen, på att vilja dö. jag är helt enkelt trött på att vara trött, att inte kunna sova.
och jag hatar dig för du har gjort mig till ett jävla psykfall! 

idag ska jag låta mig få äta, att ta en jätte lång dusch, måla mina naglar, tvätta bort all skit, ta på mina bröst, älska istället för att knulla. idag ska jag tillåta mig själv att älska mig, att säga att jag är bäst, att 
jag är rolig, snäll, omtänksam, fantastisk helt enkelt.

idag ska jag älska livet som jag egentligen förtjänar, inte tro att jag förtjänar ingenting.

idag.

No comments:

Post a Comment