Tuesday 15 April 2014

tack.

vaknade upp imorse med doften av gårdagens alkoholintag (inte min) och snarkningar. jag blev lika bitter som den
mörkaste kaffet du dricker. 

jag klev upp, kämpade för att inte andas med munnen för jag har fått för mig att all doft och skit fastnar på min tunga om jag inte andas med näsan. 
tog första bästa plagget för jag visste att mina byxor var ute i köket. 
jag ville helt enkelt inte vara kvar i samma rum som alkoholdoften helt enkelt.

jag smög ut från rummet, tog på mig tofflorna och gick ut på balkongen 
och skrev god morgon till dig men det blev mer än så. 
jag ville skratta så högt, jag kände hur det bubblade i mig, värmen som fick igång i mitt hjärta. 

jag var påklädd och klar, redo för en ny arbetsdag men jag bubblade. 
första låten jag kom tänka på var alive med empire of the sun och jag dansade.
jag hoppade, jag log, jag svängde på höfterna och bara älskade dig.

tack för att du får mig att känna levande.

No comments:

Post a Comment