Monday 3 March 2014

en blogg på svenska.

insåg ganska nyligen att jag har så mycket inom mig som måste ut, versioner och visioner som aldrig delas. 
tankar som folk skrattar åt för dom inte förstår min logik. 
det borde göra ont men jag har blivit så van vid dessa fnitter och frågor. 
fråga mig aldrig varför det är så för det vet inte ens jag själv och hur skulle jag förklara för dig varför jag tänker så, varför jag mår så när jag vet ingenting. 

i vilket fall som helst, välkommen till universum och du. här kommer jag ordbajsa livet ur mig och er. en process mot bättre liv, ett liv utan piller och sorg. 
självklart kommer det inte att enbart handla om mitt sug för döden, för destruktiva stunder. jag kommer att dela med mig av allt vackert som fångar mig


/ annelie

No comments:

Post a Comment